VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Základní ustanovení
1.1 Smluvní strany
Poskytovatelem služeb (dále jen "provozovatel") je:
- Obchodní firma: Janes studio s.r.o.
- IČO: 08667888
- Sídlo: Heroltice 68, Jihlava
- Provozovna: 5. května č.p. 2, Jihlava
1.2 Předmět úpravy
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem a zákazníkem při poskytování masérských, rekondičních a regeneračních služeb.
2. Dárkové poukazy a platební podmínky
2.1 Specifikace dárkových poukazů
- Poukazy jsou vydávány v digitální nebo tištěné podobě
- Každý poukaz obsahuje jedinečný identifikační kód
- Platnost poukazů je stanovena na 6 měsíců od data vystavení
- Po uplynutí doby platnosti poukazu zaniká nárok na čerpání služby bez nároku na kompenzaci
2.2 Proces realizace online objednávky
- Objednávka je iniciována na www.janesstudio.cz
- Transakční proces probíhá na www.janessystem.cz
- Platební služby zajišťuje společnost Comgate a.s. (IČO: 27924505, Gočárova třída 1754/48b, 500 02 Hradec Králové)
- Po úspěšné transakci je poukaz automaticky vystaven a odeslán na uvedenou emailovou adresu
3. Práva a povinnosti smluvních stran
3.1 Odstoupení od smlouvy
- Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy do 14 dnů od zakoupení nevyužitého poukazu
- Žádost o odstoupení musí být zaslána písemně na info@janesstudio.cz
- Finanční prostředky budou vráceny do 14 dnů původní platební metodou, pokud nebude dohodnuto jinak
3.2 Povinnosti provozovatele
- Zajištění kvalifikovaného personálu
- Dodržování hygienických předpisů
- Ochrana osobních údajů zákazníků
3.3 Povinnosti zákazníka
- Poskytnutí informací o zdravotním stavu
- Dodržování pokynů personálu
- Dostavení se ve způsobilém stavu
4. Rezervační a storno podmínky
4.1 Systém rezervací
- Rezervace jsou přijímány telefonicky, elektronicky nebo osobně
- Doporučený příchod je 15 minut před začátkem procedury
- Při pozdním příchodu může být doba procedury adekvátně zkrácena při zachování původní ceny
4.2 Storno podmínky
- Bezplatné storno je možné kdykoliv před datem konání
- Doporučené storno nejpozději 24 hodin před termínem
5. Reklamační řízení
- Reklamace se podávají písemně na info@janesstudio.cz nebo osobně na pobočce sídlící na adrese: 5. Května č.p. 2, Jihlava
- Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dnů
- Reklamaci je nutné uplatnit do 7 dnů od poskytnutí služby
6. Závěrečná ustanovení
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.1.2025. Provozovatel si vyhrazuje právo na jejich změnu. Aktuální znění je dostupné na http://www.janesstudio.cz .